TESTIMONI: VIVIX PENAWAR SAKIT BUAH PINGGANG

on Thursday, 24 November 2016

Salam semua pembaca. Kali ni mau kongsikan cerita petang tadi semasa urus niaga dengan seorang customer yang nak beli vivix.

Kalau lihat pada gambar di bawah, Vivix ni telahpun dimiliki. Lepas jaga exam pagi tadi, saya COD depan Giant.memang dah standby bawa 1 botol vivix dan pamplet..adik ni join terus member. Mau bagi dengan abangnya yang menghidap sakit buah pinggang stage 5. Kesian kan. Umur baru 34. Kita tak dapat menjangka apa yang berlaku tapi kita boleh menjaga kesihatan kan. Kita yang masih sihat ni kenalah lebih lagi jaga kesihatan. Jangan lupa juga buat medical checkup tau. Setahun sekali.

Kadang sakit ni kita tau bila dah teruk. Tabiat dari mungkin sebahagian orang yang tak kisah sangat bila sakit sikit makan pain killer. Atau cuma ke klinik biasa dan diberikan ubat tahan sakit. Kita kena lebih peka. Pengalaman sebelum ni banyak mengajar agar lebih mengutamakan kesihatan. Sebab itu, saya amalkan supplement Shaklee. Syukur ada banyak perubahan. Kesihatan semakin baik.

Berbalik kepada cerita saya, abangnya baru sahaja disahkan sakit buah pinggang minggu ni. Ikut pada cerita adik perempuan si pesakit tadi, abangnya ni gout dan akan sentiasa makan ubat gout tu. Katanya da berpantang tapi masih tak sembuh. Katanya lagu, ubat-ubatan yang dia makan tu lah yang mungkin menyebabkan abangnya terkena sakit buah pinggang dan saya pun berpendapat yang sama. Ubat-ubatan ni ada bahan kimia. Jika dimakan kerap akan ada kesan sampingan tambahan lagu jika kurang minum air. Toksin dalam badan menjadi semakin banyak.

Oleh itu, saya menyeru kepada semua pembaca agar menitikberatkan kesihatan. Sama-samala kita menjaga kesihatan diri dan keluarga.

KESIHATAN ITU KEKAYAAN
SIHAT ITU NIKMAT

Rakan-rakan di luar sana yang ada masalah kesihatan, bolehlah hubungi sa 0198968008. Saya bukan doktor sebab saya tak jual/sediakan ubat tapi saya boleh bagi cadangan jenis supplement yang sesuai dengan masalah kesihatan.

Jom kenali vivix

Vivix™ adalah minuman - Vivix™ adalah minuman campuran botani
-merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 
-Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. -Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

10 KEBAIKAN VIVIX!
1) Menggalak penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
2) Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
6) Mengurangkan insiden bg penyakit nyanyuk
7) Membantu dlm proses penurunan berat badan
8) Menyokong kesihatan mata
9) Meningkatkan kesihatan imum badan
10) Menggalakan kesihatan keseluruhan

Tersenarai di atas adalah kebaikan, khasiat dan manfaat Vivix. Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
Penjelasannya;
  
Memperbaiki DNA.
-Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
-Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Vivix telah terbukti menyelesaikan masalah penyakit2 serius, antaranya :
• Diabetes
• Kolestrol tinggi
• Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
• Tekanan Darah Tinggi
• Alzheimer atau nyanyuk
• Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang
• Gout
• Letih
• Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
• Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
• Kanser dan tumor
• Katarak dan masalah mata
• Masalah saraf
• Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh

Di Shaklee, satu produk yang berjaya mencetuskan revolusi terbaru iaitu anti penuaan selular VIVIX adalah jawapan untuk masalah-masalah di atas.

Di kala usia meningkat ini, pengambilan pelbagai jenis ubat atau vitamin menjadi sangat sukar. TETAPI, anda hanya perlukan 1 SUDU TEH VIVIX sahaja sehari. Mudah sahaja kan.

Kandungan VIVIX adalah 10 kali ganda lebih kuat daripada resveratrol dalam memperlahankan pembentukan Protein AGE.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

Konsultasi PERCUMA

http://dettismuslin.blogspot.my

#Vivix
#antioksidanterbaik
#supplementsakitbuahpinggang
#shootingstarsteam
#shakleesandakan
#shakleesabah
#vitaminselamatShaklee

0 comments:

Post a Comment