Vitamin untuk selesma, sakit tekak dan batuk

on Wednesday 18 May 2016

Salam semua pengunjung blog saya ini. Hari ni mau kongsikan vitamin yg dapat mengatasi masalah anda atau anak anda yang sering jatuh sakit..hari ini saya khususkan pada sakit

SELESMA
SAKIT TEKAK
BATUK

Sekiranya Anda sering mengalami selesma? Dapatkan vit c dari Shaklee. Vitamin ini juga dapat memberikan kulit yg cantik. Membantu mengurangkan masalah jerawat.

Sakit tekak cuba dgn carotomax. Vitamin ni juga baik untuk kesihatan mata.

Omega guard dpt meningkatkan sistem imun slain untuk fokus&minda pelajar, mengawal tahap kolesterol.

Ketiga2 vitamin di atas adalah vitamin harian saya..carotomax dan vit c sebiji selepas sarapan pagi manakala omega 3bji selepas makan tengahari.

Berminat untuk hidup sihat? Saya boleh membantu anda.
Hubungi saya..0198968008(Dettis)
Rakan Kesihatan Anda
http://dettismuslin.blogspot.my

0 comments:

Post a Comment