PENGEDAR SHAKLEE SANDAKAN: Bagaimana makan vitamin murah dengan daftar sebagai ahli Shaklee

on Friday 13 January 2017

Salam semua pembaca budiman. Semoga pembaca semua berada dalam keadaan sihat walafiat. Kalau tak sihat cari saya tau...yang dah sihat pun kena makan vitamin juga untuk kekalkan kesihatan.

Bila ada vitamin yang bagus ni mesti orang akan cari. Ni la yang berlaku dengan customer saya ni.Buat carian di google tentang nutriferon dan cari siapa pengedar shaklee sandakan. Syukur rezeki saya.

Customer ni belikan nutriferon untuk anak-anak yang tengah demam. Terus join jadi ahli sebab tau faedahnya bila join ahli shaklee ni akan dapat harga ahli yang lebih murah. Siapa yang tidak mau harga murah kan. Jimat banyak sangat kalau jadi ahli.

Sembang punya sembang dengan customer tadi..rupanya kerjaya sama dengan saya. Nampaknya ahli bawah saya ni ada cikgu, ada nurse, ada berkerja sendiri..businesswoman gitu..semua orang boleh jadi ahli shaklee tau. Hubungi saya jika mau tambah pendapatan atau untuk kegunaan sendiri pun boleh. Jangan malu-malu.

Terima kasih mentor saya Emelda Shabelle, mama Noor Hayati Adam dan master Nor Wina. Hari ni bonus masuk kan. Syukur selalu. Walaupun bagi sesetengah orang jumlahnya tak banyak, tapi berbaloi kerana atas usaha sendiri..

Paling penting ialah DAPAT SIHAT DAN DAPAT BONUS SETIAP BULAN. Perolehan berganda tau.

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔️ Mendapat Kelulusan KKM
✔️ Tiada Kesan Sampingan
✔️ Terbukti Berkesan
✔️ Terbukti Semulajadi
✔️ Terbukti Selamat
✔️ Harga Mampu Milik

Bagaimana makan vitamin murah dengan daftar sebagai ahli Shaklee? Hubungi saya dan saya akan membantu anda untuk menjadi ahli Shaklee. Tidak merugikan malah ada banyak manfaat yang anda akan perolehi.

=====================
NAK JOIN AHLI SHAKLEE?
=====================
☎️ Call/ SMS/WhatsApp/ 
Taip ke 019 8968008

Shaklee Bandar Maju, Shaklee Bandar Indah, Shaklee Bandar Kim Fung, Shaklee Bandar Prima, Shaklee IJM, Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan
http://dettismuslin.blogspot.my

3 comments:

Norwina said...

Betul tu ..jimat jadi ahli Shaklee selain tu dapat BONUS

dettis muslin said...

Pilihan bijak adalah join ahli

Dettis said...

dapatkan konsultasi percuma dari saya

Post a Comment