Vitamin yang saya tak pernah tinggalkan

on Saturday 7 October 2017

Hai salam sejahtera semua. Ada banyak vitamin yang saya makan tapi ada 1 vitamin ni yang tidak pernah saya tinggalkan. Apa tu?

Hah, inilah vitamin yang saya tak pernah tinggalkan iaitu VITALEA. Kenapa? Kerana vitalea ni adalah multivitamin yang mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral penting.

Vitalea diperkenalkan pada tahun 1915 oleh Dr Shaklee. Pada masa itu dikenali sebagai "Vitalized Mineral"

Vitalea ni dapat TAMBAH TENAGA sekaligus dapat membantu sistem memori dan fokus pada kerja seharian saya. Khususnya tugas saya sebagai seorang pendidik, selain mengajar guru2 pada masa kini juga membuat kerja2 pengkeranian. Jadi vitalea ni saya tidak boleh tinggalkan dalam pemakanan vitamin harian saya.

Lagi satu kenapa saya tidak boleh tinggal vitamin ni..sebab vitalea adalah pelengkap nutrisi. Saya dah bagitau kan di atas tu vitalea ada  12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang disarankan oleh RDA. Diet harian saya kadang2 tidak seimbang. Kadang-kadang tak da buah. Kadang-kadang tak da sayur. Jadi vitalea ni bertindak sebagai PELENGKAP NUTRISI. Memang sesuai untuk saya dan juga anda. Sebab kita tidak mungkin dapat memenuhi diet yang seimbang pada setiap masa.

Dua sebab inilah yang buat saya tidak pernah tinggalkan VITALEA.

Ni adalah testimoni customer vitalea saya.


Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/ 
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

www.dettismuslin.blogspot.my


Nikmati penjimatan 15% - 30% dengan Harga Ahli Shaklee. Anda berhak mendapat harga ahli seperti saya. Untuk pertanyaan wasap saya dengan klik link di bawah.

http://www.wasap.my/60198968008

Untuk join ahli, klik di bawah ini.
http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1148516

0 comments:

Post a Comment