PENGEDAR AKTIF SHAKLEE SANDAKAN: KALSIUM UNTUK TULANG KITA

on Monday 29 January 2018

Salam sejahtera semua.

Aktiviti bisnes Shaklee saya hari ni.
Pagi tadi bagi 1 botol ostematrix lagi dgn pelanggan tetap saya d kantin sekolah. Bulan ni ja dah 4 botol dia order. 1st order 3 botol. 1 ibu 1 bapa 1 lagi kakak..yang dalam gambar ni pula untuk diri sendiri.

Katanya bagus untuk sakit2 belakang, sakit2 tulang, senang mau o o :D

Yang x suka minum susu..yang tak mampu nak minum segelas susu tu, saya cadangkan dapatkan ostematrix untuk tulang anda. Kalsium memang sangat diperlukan tulang kita. Umur meningkat kalsium dalam badan kita berkurangan. Jangan ingat makin bertambah seiring dgn peningkatan umur tau. Hehe..sebab itula kita kena dapatkan kalsium dari sumber semulajadi.

Kalau ada kesan baik, orang pasti repeat order. Terima kasih kepada semua pelanggan saya. Terima kasih pilih saya sebagai agen Shaklee anda. Doakan kesihatan anda semua.

Dapatkan vitamin Shaklee dari saya, dan anda akan dapat konsultasi PERCUMA

Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔ Mendapat Kelulusan KKM

✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

✔ Terbukti Semulajadi

✔ Terbukti Selamat

✔ Harga Mampu Milik

===========

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ 

Taip ke 019 8968008

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan

EMAIL : dettis2016@gmail.com

IG : missdettis

Kesihatan Itu Kekayaan

www.dettismuslin.blogspot.my

0 comments:

Post a Comment