KEISTIMEWAAN YOUTH SKINCARE

on Sunday 10 March 2019

Salam sejahtera semua pengunjung blog. Semoga sihat dan gembira selalu. Okayla, kali ni saya nak kongsikan skincare dari Shaklee iaitu YOUTH. Saya nak membawa korang semua mengintai apa keistimewaan YOUTH ni.

Selamat membaca. Selamat berkenalan juga dengan YOUTH SKINCARE.

KEISTIMEWAAN YOUTH SKINCARE

❤Bahan Aktif ada dalam semua produk.
Kalau produk skincare lain, bahan aktif hanya ada dalam serum atau produk yang paling mahal dalam regiment tu tetapi dalam Shaklee bahan aktif YOUTH COMPLEX ada dalam SEMUA PRODUK #SKINCARESELAMAT YOUTH SHAKLEE.

TIADA BAHAN KIMIA YANG BAHAYA PADA KULIT
Ada lebih dari 2500 bahan kimia yang bahaya pada kulit, yang boleh menyebabkan pelbagai masalah kesihatan atau penyakit termasuk kanser. Shaklee pastikan tiada satu pun bahan kimia berbahaya ada dalam Youth Skincare ini. 100% bebas paraben.

Macammana Shaklee buat? Shaklee ambil masa 8 tahun untuk mengkaji dan menguji formulasi 100% NATURAL untuk menghasilkan SKINCARE YOUTH SHAKLEE ini.

Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔ Mendapat Kelulusan KKM

✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

✔ Terbukti Semulajadi

✔ Terbukti Selamat

✔ Harga Mampu Milik

===========

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ 

Taip ke 019 8968008

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan

#pengedarshaklee
#shakleemalaysia #shakleeksabah #shakleesandakan #shakleebeluran #shakleetelupid #shakleelahaddatu #shakleranau #shakleekinabatangan #shakleebatu7sandakan #shakleetenom #shakleetawau #shakleekotabelud
#readystockshakleesandakan
#vitaminsemulajadi

EMAIL : dettis2016@gmail.com

IG : missdettis

Kesihatan Itu Kekayaan

http://dettismuslin.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment