Supplemen Untuk Anak Dalam Rahim Jadi Sihat Dan Bijak

on Saturday 1 June 2019

Salam sejahtera semua pengunjung blog saya. Saya ingin berkongsi sedikit tentang apa yang ditulis oleh Dr Zubaidi berkaitan dengan SUPLEMEN UNTUK ANAK DALAM RAHIM JADI SIHAT DAN BIJAK. Untuk pengetahuan semua, yang saya boldkan ini adalah tulisan daripada Dr Zubaidi sendiri dan bukannya saya.

Bila seorang wanita telah disahkan hamil, jagalah pemakanan yang perlu diambil. Perhatikan dan fikir sebelum memasukkan setiap makan ke dalam mulut. Ambil tahu apa nutrisi yang diperlukan ketika hamil dan makanan bagaimana yang memberikan nutrisi tersebut. Ini penting untuk memastikan ibu dan anak dalam rahim kekal sihat sepanjang kehamilan.

Antara nutrisi yang diperlukan :

1. Asid folik
2. Kalsium
3. Zat besi
4. Iodin
5. Zink
6. Vitamin C
7. Omega 3

Carilah makanan yang membekalkan nutrisi ini, terutamanya sayur-sayuran yang berwarna. Jika sukar, carilah suplemen jenama yang sesuai.

#HealthDrZubaidi

Baiklah, di sini saya ingin mengajak anda semua mengenal vitamin-vitamin Shaklee yang sesuai untuk ibu hamil.

🌺SET HAMIL SHAKLEE PALING LARIS 🌺

✅Senarai vitamin dan kepentingan set hamil Shaklee:

❤️Ostematrix: Vitamin Ostematrix ini membantu top up kalsium yang mengurang semasa hamil dan membantu mengelak daripada kekejangan kaki, sejuk kaki dan lenguh sendi yang selalu dialami oleh ibu-ibu hamil. Selain itu, Ostematrix yang kaya dengan kalsium ini juga dapat membantu mengelak sembelit atau buasir terutamanya kepada ibu-ibu hamil.

❤️Omega Guard: Vitamin minyak ikan merah laut dalam ini membantu mengawal kolestrol dalam darah dan mengelak kenaikan berat badan secara mendadak. Selain itu, Omega Guard juga membantu mencerdaskan minda bayi dalam
kandungan dan mencantikkan pembentukan mata dan kulit bayi.

❤️Vitamin C Sustained Release: Vitamin ini meningkatkan immunisasi ibu dan bayi semasa hamil, mencantikkan dan mencerahkan kulit ibu dan bayi dalam kandungan. Selain itu, vitamin C juga mengelak daripada kulit sensitif.

❤️BComplex: Kandungan acid folic membantu mengelak kecacatan janin dan kerosakan bifida. Selain itu, vitamin B Complex juga membantu mengurangkan simptom kecacatan bayi atau bayi bermasalah.

❤️Vitalea: Merupakan multivitamin untuk top up zat dan nutrisi yang ibu hamil perlukan seharian. Vitalea Shaklee ini juga membantu mengelak HB rendah, masalah lemah dan lesu badan ketika hamil. Pendek kata, ibu hamil lebih bertenaga jika diambil setiap hari.

❤️ESP: Membantu pembentukan sel-sel tubuh bayi. ESP juga dapat mencantikkan kulit bayi dan si ibu. Selain itu, dapat menguatkan rahim ketika hamil serta mengelak koyakan perenium terlalu besar ketika bersalin kerana otot lebih kuat.

Set ni sesuai diamalkan bermula trimester 1, trimester 2 & trimester 3. Boleh teruskan hingga bersalin. Jadi tak perlu risau kata dah bersalin tapi vitamin masih banyak. Masih boleh makan tau.

Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔ Mendapat Kelulusan KKM

✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

✔ Terbukti Semulajadi

✔ Terbukti Selamat

✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ 

Taip ke 019 8968008
Atau klik ja link di bawah untuk wasap 👇
http://www.wasap.my/60198968008

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Pengedar Shaklee Sabah, Pengedar Shaklee Sarawak, Pengedar Shaklee seluruh Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan, Pengedar Shaklee Beluran, Pengedar Shaklee Telupid, Pengedar Shaklee Ranau, Pengedar Shaklee Tenom, Pengedar Shaklee Lahad Datu, Pengedar Shaklee Tawau, Pengedar Shaklee Kuching.

Saya pengedar sah Shaklee. Seluruh Sabah. Seluruh Sarawak. Seluruh Malaysia. COD KAWASAN SANDAKAN dan
pos seluruh Malaysia menggunakan poslaju GDEX dan CITYLINK, Pos Malaysia.

EMAIL : dettis2016@gmail.com

IG : missdettis

Kesihatan Itu Kekayaan

Agen Shaklee Anda🌹
*Dettis Muslin* 
dettismuslin.blogspot.com

PENAFIAN :

Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Saya pengedar sah Shaklee Sandakan/Beluran/Telupid. Seluruh Sabah. Seluruh Malaysia. COD SANDAKAN AREA dan #posseluruhmalaysia menggunakan poslaju gdex dan citylink, pos Malaysia

0 comments:

Post a Comment