Suplemen untuk Gastrik

on Tuesday 5 May 2020
Salam semua pengunjung blog saya. Terima kasih sudi bertandang 😊😊. Saya doakan kesihatan, kesejahteraan, kebahagiaan dan murah rezeki kepada anda semua.

Entri kali ini saya mau berkongsi pula tentang gastrik. Pernahkah anda kena gastrik? Apakah sebab yang mungkin ada terkena gastrik ni?

Gambar: Sumber google

Secara umumnya, semua sedia maklum bahawa gastrik disebabkan oleh tabiat makan kita yang sentiasa melengah-lengahkan masa makan atau juga dek kerana terlalu sibuk dengan kerja sehingga tidak berkesempatan untuk  menjamah makanan.

Namun sebenarnya banyak lagi punca terjadinya gastrik ini. Stress melampau merupakan salah satu punca yang telah dikenalpasti punca gastrik.

Minum alkohol  dan merokok juga antara penyebab gastrik. Namun apapun penyebabnya si penghidap kenalah mengubah gaya hidup kepada yang lebih sihat.

Baiklah di sini, saya cadangkan beberapa vitamin Shaklee yang boleh membantu anda. Saya berharap perkongsian saya ni dapat membantu anda yang sedang tercari-cari..yang sedang berikhtiar untuk bebas daripada sakitnya gastrik.


Rawatlah gastrik anda secara semulajadi dengan suplemen semulajadi dari Shaklee.
ESP
Peppermint
Ostematrix
B Complex

Sebaiknya vivix dijadikan sebagai keutamaan. Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut sesuai dengan budget anda. Gambar di bawah ini adalah vitamin asas untuk gastrik.
 Set gastrik 1

Set gastrik 2


Set gastrik 3


Okay korang dah tau apa vitamin untuk gastrik. Sekarang mari lihat pula testimoni pengguna set gastrik. Ada testimoni yang merupakan customer saya sendiri. Bila dapat berita baik gastrik dah okay, itu merupakan kegembiraan dari saya. Jadi, saya juga mau dengar berita baik dari anda semua. 
 Testimoni gastrik 1


  Testimoni gastrik 2

Testimoni gastrik 3

------------------------------------------------------
🌺SIHAT ITU NIKMAT 🌺

Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/

Taip ke 019 8968008
Atau klik ja link di bawah untuk wasap πŸ‘‡
http://www.wasap.my/60198968008


Kalau sahabat semua mau cuba beli pada harga ahli boleh klik link di bawah πŸ‘‡

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1148516

---

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Pengedar Shaklee Sabah, Pengedar Shaklee Sarawak, Pengedar Shaklee seluruh Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan, Pengedar Shaklee Beluran, Pengedar Shaklee Telupid, Pengedar Shaklee Ranau, Pengedar Shaklee Tenom, Pengedar Shaklee Lahad Datu, Pengedar Shaklee Tawau, Pengedar Shaklee Kuching, Pengedar Shaklee Bintulu, Pengedar Shaklee Miri, Pengedar Shaklee Kinabatangan, Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Pengedar Shaklee Kota Belud, Pengedar Shaklee Papar, Pengedar Shaklee Tuaran, Pengedar Shaklee Tamparuli, Pengedar Shaklee Beaufort, Pengedar Shaklee Kota Marudu, Pengedar Shaklee Tambunan.

EMAIL : dettis2016@gmail.com

IG : missdettis

Kesihatan Itu Kekayaan

Agen Shaklee Anda🌹
*Dettis Muslin*

dettismuslin.blogspot.com
------------------------------------------------------

2 comments:

Momstoreretail said...

Bagus siapa yg ada gastrik dibulan puasa...boleh amalkan set gastrik ni

Norwina said...

pemgalaman customer yang gastrik semua berpuas hati

Post a Comment