Testimoni Saya Ostematrix dan Collagen Powder SHAKLEE - Kelebihan Supplement

on Sunday 28 August 2016

Salam semua pembaca..hari ni saya mau berkongsi tentang kebaikan collagen powder dari Shaklee. Untuk pengetahuan, saya sudah amalkan makan supplement Shaklee hampir 2 tahun dan saya amat berpuas hati. Saya agak konsisten makan supplement semasa pembedahan saya yang kedua kali. Yala, nak parut tu nanti bila da sembuh nampak cantik ja.hehe..siapa yang tidak mau cantik kan.
Tak maula cerita pasal pembedahan saya dulu. Nanti saya akan kongsikan kemudian ya. Sekarang nak fokus pada collagen powder dan ostematrix.

Saya dah berumur 36 tahun tapi seawal lewat 20-an sebenarnya tulang-tulang saya ni dah menghasilkan bunyi-bunyian. Pada awalnya, saya takla risau tapi semakin usia meningkat ni, saya terfikir mungkinkah osteoporosis. Alamak...takutnya. Tak mau itu berlaku. Ibu saya juga hairan mengapa dalam usia begini tulang-tulang berkeriuk. Serupa Allahyarham Aziz Satar dalam lakonannya dulu. Ingat tak? Jadi, saya kena buat sesuatu takut nanti bertambah parah.

Memandangkan kerisauan saya ni, saya mulalah mengambil ostematrix Shaklee. Makan 4 biji setiap malam tapi adakalanya terlupa juga pasal naik ja katil terus tidur mati. Bom jatuh pun tak sedar.haha...Walaupun kurang konsisten tapi saya dapat merasakan perubahan positif kerana bunyi-bunyian tulang semakin berkurangan dan tak kerap lagi berbunyi.

Bulan Jun 2016 (kalau tak silap) semasa promosi Collagen Powder, saya beli borong beli 6 percuma 1.  Lebih murah kan. Saya tambah lagi beli 3 kotak dengan harga promosi. Memang bestla jadi ahli Shaklee ni. Dapat harga promosi jauh lebih murah berbanding harga runcit (retail price).

Jadi saya pun mulalah minum collagen ni. 1 sachet setiap hari tapi kadang-kadang terlupa juga terutamanya hujung minggu. Saya da nekad ni, kena KONSISTEN makan supplement sebab ni bukan ubat. Supplement kena makan setiap hari. Ni baru seminggu saya amalkan 2 sachet setiap hari. 1 pagi dan 1 malam. Nak kesan lebih baik punya pasal. Ni yang Nutritionist Shaklee  syorkan kalau nak cantik.

Sebenarnya, saya ambil collagen ni dua sebab. Bukan semata-mata nak cantik tau.

Nak sihat
Nak cantik

Akhirnya saya dapat dua dalam satu. Dapat sihat dan kulit makin cantik. Perubahan jelas di wajah kerana garis kedutan di hujung mata semakin berkurangan. Bunyi-bunyi tulang juga dah berkurangan hasil pemakanan ostematrix dan kolagen. Terima kasih Shaklee. Saya tak berpaling dah dari supplement Shaklee ni. Jatuh cinta dengan Shaklee.

Walaupun dah nampak perubahan ketara ni, saya tidak berhenti untuk terus amalkan makan supplement dan sebab itulah, saya kongsikan kepada anda. Semoga perkongsian saya ini bermanfaat kepada rakan pembaca semua.

Di sini saya nyatakan kebaikan / manfaat Ostematrix dan Collagen Powder.

Ostematrix
* Melegakan sembelit
* Membantu wanita mudah bersalin
* Menguatkan tulang
* Mencegah obesiti
* Mengelakkan kanser kolon
* Membantu pesakit imsonia
* Mencegah batu karang
* Membantu kesihatan gigi dan gusi
* Mengawal tekanan darah
* Mengurangkan simptom PMS seperti kembung, kejang, bengkak air, baran dan kemurungan

Collagen Powder
* Tampak lebih muda
* Anti penuaan - mengurangkan liang-liang pori dan kedutan
* Melembap, menganjal, melicin dan mencerahkan kulit
* Menegangkan payudara
* Rasa lebih muda
* Kesihatan sendi, mata dan tulang

Info lanjut boleh berhubung terus dengan saya
0198968008 (Dettis)
Email: dettis2016@gmail.com
Facebook: Dettis Muslin

COD kawasan Sandakan (Bandar Maju hingga Batu 8)
Pos ke seluruh Sabah, Sarawak dan Semenanjung Malaysia

Hidup lebih sihat bersama Shaklee. AMEN

0 comments:

Post a Comment