SUSTAINED RELEASE VITA C DAN ESP DARI SHAKLEE: Vitamin Terbaik untuk Kulit Anda dan Saya

on Wednesday 21 September 2016

Baru buka kotak ni. Kwn a.k.a upline yang tolong orderkan dari branch KK. Boleh juga tolong daftar ahli baru. Thanks Emelda Shabelle kerana tolong angkut kotak order saya...best bisnes Shaklee ni. Lebih-lebih lagi ada team yang kuat. Nor Wina Noor Hayati Adam Kash Danil.  Nak order barang mudah ja.

Jadi apa lagi..masa bulan ni yang ada promo borong la vitamin. Yang ada promo wajib saya beli. Saya beli dua vitamin ni sebab tiap hari makan dan yang lain semestinyala nak jual. Makan dengan konsisten memang akan nampak perubahan. Memang best tau.
Hah..ni dia antara vitamin wajib saya.

1. SUSTAINED RELEASE VITA C

2. ESP

Info vitamin

***Vitamin C Shaklee***

7 FAKTA TERPAKSA TENTANG VITAMIN C SHAKLEE
1) Anda TERPAKSA menjadi cantik
2) Anda TERPAKSA membuat rakan anda jeles
3) Anda TERPAKSA mendengar pujian dari suami
4) Anda TERPAKSA menjawab soalan rahsia kecantikan anda
5) Anda TERPAKSA mendapat kulit yg cerah
6) Anda TERPAKSA mendapat pujian dari boss
7) Anda TERPAKSA menerima ramai kawan

***ESP***

Dettis DM:
WOWWWW!!! Satu hidangan ESP Shaklee =

��2 kali ganda daging

��4 kali ganda telur

��12 kali ganda susu

���� JANGAN TAKUT sebab ESP

��rendah lemak

��tiada kolesterol

��tiada asid uric

��sangat mudah diserap oleh badan

Patutlah ibu hamil ada diabetis sesuai amik ESP...

������i love ESP..

BEST TAK BEST VITAMIN SHAKLEE NI?sampai saya pun tak mau beli 2 5% less tu tapi beli 6 PERCUMA 1. Lagi jimat.. Nak order vitamin ni semua boleh ja walk in branch atau beli online. Mudah kan.

So, anda mau jadi ahli? Mau join team saya? Watsap 0198968008 (Dettis)

http://dettismuslin.blogspot.my

#ShootingStarsTeam
#agenShakleeSandakan
#VitaminKesihatanTerbaikShaklee
#VitaminC
#ESP
#PerformanceDrinkUntukTenaga
#GarlicAntibiotikShaklee
#VitaleaMultivitaminTerbaikShaklee

0 comments:

Post a Comment