Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite: Pencuci Muka Terbaik untuk Saya

on Tuesday 11 October 2016

Hi semua...semoga hari ini penuh ceria.

Ni nak kongsikan sedikit pasal nutriwhite..pencuci muka yang saya gunakan sejak bulan Mac.

~Gentle Deep Foaming Cleanser~

Memang best. Mencuci kulit wajah..terasa lembut ja..sangat berbeza dengan pencuci muka yang saya pernah gunakan sebelum ni. Gunakan sedikit sahaja mampu membersihkan kulit wajah kita. Lagi best kalau guna cleanser ni selepas gunakan makeup remover. Ni yang saya buat setiap hari walaupun kadang-kadang makeup remover tu selang sehari.

Bila dah berpuas hati dengan cleanser ni, maka saya teruskan sehingga sekarang. Ni baru buka yang baru, yang kedua dah ni. Jadi kalau dikira bulan Mac hingga ke hari ini dah 7 bulan kan. Wah, memang sangat jimat. Berbaloi sangat beli ni.

Tak payah risau. Selamat. Semulajadi. Membersih hingga ke bawah lapisan kulit. Best kan.

Harga? Mahal? Em..kalau tanya saya, saya kata tak mahal. Anda juga mampu memilikinya.

Saya pakai dan saya kongsikan kepada anda.

Lupa pula nak bagitau tadi. Rangkaian skincare NUTRIWHITE ni ada 7 produk, tapi anda tau tak yang 1 1 produk pun boleh tahan berbulan-bulan! Pakai produk NW ni, lambat habis ๐Ÿ˜ซ Jimat sungguhla duit adik akak๐Ÿ˜†

.

Set Skincare NUTRIWHITE & Fungsinya๐Ÿ‘‡๐Ÿผ

.

1. Gentle Action MakeUp Remover --> bukan setakat tanggalkan mekap je, yang tak pakai mekap pun boleh guna MakeUp Remover ni untuk bersihkan blackhead dan kotoran-kotoran di muka

2. Gentle Deep Foaming Cleanser --> Pencuci Muka

3. Soothing Radiance Whitening Softener --> toner

4. Daily Defense Whitening Essense --> serum untuk melembab dan melembutkan kulit

5. Spot Whitening Treatment --> menghilangkan kesan sunburn, jeragat & bintik penuaan

6. Ultimate Protection Whitening Lotion --> melindungi kulit kita dari pancaran matahari

7. Overnight Renewal Whitening Cream --> membekalkan nutrien kepada kulit semasa kita tidur. Hasilnya kulit makin licin dan cerah.


Kalau ada yang belum cuba Set Nutriwhite ni cuba ambil gambar sebelum dan selepas dan kita bandingkan....!

.

Nak cuba, jom wasap kak ๐Ÿ“ฒ

Consultation dan guide cara pakai skali๐Ÿ˜„

๐Ÿ“ฒ +60198968008

http://dettismuslin.blogspot.my

Pengedar Shaklee seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

COD kawasan Sandakan

Penghantaran ke seluruh Malaysia

#nutriwhite
#cleanser
#gentledeepfoamingcleanser
#pencucimukaselamat
#shootingstarsteam

0 comments:

Post a Comment