Pengedar Shaklee Sandakan: Buat bisnes Shaklee mudah atau susah

on Wednesday 18 January 2017

Buat bisnes Shaklee mudah atau susah?

Salam sejahtera semua pembaca. Saya adalah pengedar sah Shaklee sejak 27.05.2014. Kenapa saya jadi ahli? Sebab mau harga murah dan upline saya bagitau bahawa ada peluang untuk dapat bonus walaupun mungkin cuma RM25 atau RM75 tetap duit kan. Mana ada orang bagi PERCUMA. Betul tak?

Bila dah jadi pengguna vitamin ni, barulah saya ada keyakinan untuk kongsikan kepada orang lain..yalah bercakap berdasarkan pengalaman sendiri lebih mudah banding tengok testimoni orang lain.

Jadi, dalam bisnes Shaklee ni semuanya bermula pada diri sendiri. Mau buat atau tak ja. Sebab upline akan guide. Dalam team saya ni, memang saya amat beruntung ada upline yang tidak pernah putus bagi bimbingan, sokongan dan akan sedia tolong uruskan pesanan pelanggan khususnya upline saya di Sabah Emelda Shabelle Kash Danil. Upline di semenanjung pula Nor Wina Noor Hayati Adam yang ada dalam group telegram dan whatsapp, memang sangat2 komited dan bertanggungjawab. Merekalah yang banyak membanta saya.

Semua dah ada, tinggal lagi saya kena bergerak. Buat apa? Macamana?
Gunakan 'alat2' yang ada. Fb, Instagram dan blog.

Blog ni belum setahun lagi tapi dah nampak hasil. Ada customer yang tanya tentang vitamin, mau order vitamin..bila ditanya dapat nombor dari mana..jawapan adalah dari blog. Siapa tidak gembira kan. Bila usaha kita tu ada hasil. Tambah lagi tiap bulan saya akan dapat bonus. Pernah dapat bonus 4 angka juga tahun lepas tapi kalu dapat 3 angka pun, banyak juga tu bagi saya. Sekurang-kurangnya dapatlah digunakan untuk beli minyak kereta sebulan, bayar bil-bil. Jadi setiap bulan, saya akan dapat 2 kali gaji. 15hb bonus dari Shaklee dan 1 lagi gaji dari pekerjaan tetap saya sebagai seorang pendidik.

Selain dapat bonus, kepuasan saya ialah apabila dapat membantu ramai orang hidup jadi lebih sihat. Keluarga saya, kawan-kawan dan mungkin juga anda.

Kalau kawan-kawan tanya susah atau tidak bisnes Shaklee ni, bagi saya cukup mudah. Bermodalkan RM79 kemudin buka mulut, kongsikan..bercerita dalam blog. Kalau dalam blog, orang akan berkunjung baca. Kita tak perlu berdepan dengan orang. Hanya jumpa pelanggan bila COD. Kawan-kawan nampak tak? Mudah atau susah.

Kalau mau jadi sebahagian dari keluarga Shaklee? Mau dapatkan harga murah sebagai ahli? Mau dapatkan lebih pendapatan. Hubungi ja saya. Saya juga pada awalnya bermula dari 0 tapi kini dapat menjana pendapatan setiap bulan selain gaji tetap.

#syukur selalu

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

http://dettismuslin.blogspot.my

2 comments:

Norwina said...

Wow hebatnya biz Shaklee kamu.Produk kesihatan yang bagus permintaan sangat tinggi..Memang kamu tak salah memilih business.Tahniah☺

Dettis said...

Terima kasih Master Wina. My idol. My sifu. Bisnes Shaklee memberikan faedah berganda. Dapat sihat dan dapat bonus. Berbaloi sangat.

Post a Comment