Bonus Percutian Shaklee Yang Best

on Saturday 29 July 2023

Bila sebut pasal bonus, mesti semua pun mau.  Siapa tidak mau terima bonus kan.  Adakah siapa di sini yang tidak mau bonus?  Boleh bagi saya tau kalau tidak mau😂

Kamu yang sudah kenal saya atau sudah pernah baca penulisan saya sebelum ini, mesti sudah tau saya ni adalah agen sah Shaklee merangkap pengedar aktif Shaklee kawasan Sandakan, Beluran dan Telupid tapi bukan maksudnya kawasan lain tidak boleh beli sangat boleh sebab kita boleh buat order secara online sahaja.  Barang boleh sampai ke rumah atau alamat yang kamu bagi.

Berbalik pada bonus tadi sini saya mau ceritakan yang di Shaklee ada banyak jenis bonus dibagi sama ahlinya yang layak.  Antaranya adalah Bonus Percutian Shaklee.

Kamu mungkin berminat untuk membaca 9 tips travel ke luar negara yang saya kongsikan.  

Walau pun sehingga ke hari ini saya belum menikmati bonus percutian dari Shaklee tapi tidak mustahil kan suatu hari nanti saya akan dapat.  Doakan saya ya untuk terus berkongsi kebaikan Shaklee agar lebih ramai orang yang akan mendapat manfaat.

Setiap tahun Shaklee akan ada dua bonus percutian iaitu:
1.  Lawatan Serantau.  Lawatan ini untuk percutian dalam negara atau kawasan berhampiran negara.
2.  Lawatan Antarabangsa.  Lawatan ini adalah percutian ke luar negara yang dipilih oleh company Shaklee.

Mungkin kamu boleh saja bercuti ke luar negara dengan duit sendiri termasuk saya sendiri tapi bezanya dengan insentif yang diberikan oleh Shaklee ini sangat-sangat best. 

Antaranya ialah:

1.  Percutian ditaja.  Percutian ditaja sepenuhnya oleh Shaklee.  Kita tidak perlu bayar apa-apa.  Hotel yang ditempah oleh Shaklee juga adalah hotel mewah 5 bintang.  Kalau saya bercuti ke luar negara memang tidaklah mampu untuk tinggal hotel mewah tapi di Shaklee semua penerima insentif ini akan menerima tajaan sepenuhnya dari company.  Best kan.

2.  Boleh bawa keluarga.  Yang ni kena tengok jugalah layak atau tidak.  Ada kiraan automatik dalam sistem yang ada dimasukkan dalam website.  Ahli Shaklee boleh tengok sendiri sebab setiap ahli Shaklee ada ID dan  boleh login dalam website shaklee.com.my.

3.  Dapat pocket moneySelain boleh bawa keluarga (kalau layak), Shaklee juga akan bagi kita pocket money.  Best kan sudahlah tidak payah bayar tiket kapal, duduk hotel mewah kena bagi lagi duit poket.  Duit tu bolehlah guna untuk beli barang-barang semasa percutian.

4.  Dapat hadiah percuma.  Shaklee bagi hadiah macam-macam kepada ahli yang layak insentif percutian ni.  Ada hadiah yang special tau.  Kamu boleh saja google tengok mereka yang sudah pernah dapat insentif percutian Shaklee ni apa hadiah yang dorang dapat.  Bila saya tengok tu, dalam hati berkata "Wah, bestnya dapat hadiah special".  Moga suatu hari saya juga berada di antara mereka yang terima hadiah percuma tu.  Best ba kalau dapat hadiah-hadiah ni.  dapat yang percuma memang best walau pun ada item yang boleh juga kita beli sendiri.

Ke mana percutian Shaklee 2023 untuk Lawatan Serantau dan Lawatan Antarabangsa?



👉Lawatan Serantau - Seoul, Korea 
👉Lawatan Antarabangsa - USA

Ke mana pula percutian Shaklee untuk tahun hadapan?



👉Lawatan Serantau - Singapore
👉Lawatan Antarabangsa - Japan

Percutian Shaklee 2025 saya pun tidak tahu akan ke mana?  Mungkinkah kamu salah seorang yang layak?  

------------------------------------------------------

Berminat untuk dapatkan percutian percuma atau hanya mahu dapatkan vitamin untuk mantain kesihatan?  Boleh join dengan saya.  Siapa yang beli vitamin dengan saya, saya akan GUIDE cara makan vitamin yang betul secara PERCUMA.

#nextlevelblogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#shakleesabah
#shakleesandakan

Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔️ Mendapat Kelulusan KKM

✔️ Tiada Kesan Sampingan

✔️ Terbukti Berkesan

✔️ Terbukti Semulajadi

✔️ Terbukti Selamat

✔️ Harga Mampu Milik

Jangan ragu-ragu kerana produk Shaklee disahkan HALAL.


===========
CARA ORDER:
===========

☎️ Call/ SMS/WhatsApp/ 
Taip ke 019 8968008
Atau klik ja link di bawah untuk wasap 

Pengedar Aktif Shaklee Sandakan

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Pengedar Shaklee Sabah, Pengedar Shaklee Sarawak, Pengedar Shaklee seluruh Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan, Pengedar Shaklee Beluran, Pengedar Shaklee Telupid, Pengedar Shaklee Ranau, Pengedar Shaklee Tenom, Pengedar Shaklee Lahad Datu, Pengedar Shaklee Tawau, Pengedar Shaklee Kuching.

EMAIL : dettis2016@gmail.com

Kesihatan Itu Kekayaan

Agen Shaklee Anda
👉 Dettis Muslin 😊
dettismuslin.blogspot.com

PENAFIAN :

Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
------------------------------------------------------
------------------------------------------------------


0 comments:

Post a Comment