PENGEDAR SHAKLEE SANDAKAN: Kenapa kita perlu protein ESP?

on Friday 17 March 2017

Salam semua pembaca yang budiman. Kali ni saya akan kongsikan kepada anda siapa yang perlu minum ESP ni. Semoga perkongsian saya dapat memberi manfaat kepada anda semua.

Siapa yang perlukan ESP?

Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein tidak digalakkan mengambil ESP.

Ia sesuai untuk semua:
*Individu yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan cergas.

*Individu yang ingin menguruskan badan: hanya bancuhkan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberi rasa kenyang yang lebih lama.

*Wanita hamil: membantu perkembangan sel tubuh bayi dalam kandungan. Protein diperlukan untuk membina placenta dan sel tubuh bayi. Amalan mengambil ESP ketika mengandung juga dapat mencantikkan kulit bayi.

*Ibu-ibu yang menyusukan anak: membantu membanyakkan dan mengekalkan bekalan susu di samping pengambilan air yang cukup dan proses pengepaman yang konsisten.

*Pesakit kencing manis: mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

*Individu yang mementingkan penjagaan kulit muka: membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus, gebu dan berseri.

Banyak kan manfaat ESP ni...mesti antara banyak-banyak di atas tu, ada yang berkait dengan anda kan. Jadi, jangan lupa hubungi saya untuk membuat tempahan dan cara untuk mendapatkan produk SHAKLEE dengan harga mampu milik.

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

http://dettismuslin.blogspot.my

#sayajual#espshaklee#nakcantik#nakkurus#naksihat#proteinshaklee#setmenyusu#setmenyusushaklee#setpelangsingbadan#setkawalangula#setberpantang#setkehamilan#shakleesandakan#shakleesabah#testimonishaklee#shakleemalaysia#shakleestok#agenshaklee

1 comments:

Norwina said...

Bagus sentiasa amalkan protein yang baik untuk energy dan sel yang sihat

Post a Comment