KELEBIHAN LUMINOUS GEL OIL CLEANSER YOUTH

on Wednesday 24 October 2018

Salam semua pembaca yang berkunjung ke blog saya. Terima kasih kerana sudi singgah 😊😊. Kali ni saya mau kongsikan tentang skincare pula. Mungkin ada yang dah tau mungkin juga ada yang belum tau tentang LUMINOUS GEL OIL CLEANSER dari YOUTH ni.

So, sekarang saya mau bagitau dengan anda semua apa yang bestnya cleanser Youth.

Apa yang best dengan Cleanser Youth ni?

CLEANSER YOUTH:-

Apa yang best lagi Cleanser Youth ni?

πŸ‘‰tidak berbuih jadi ia mengekalkan kelembapan semulajadi pada kulit wajah
πŸ‘‰bau yang natural daripada minyak avocado
πŸ‘‰lepas cuci muka kulit tak kan rasa cekang & kering
πŸ‘‰kulit wajah akan rasa lebih lembut & anjal
πŸ‘‰kulit jadi lebih cerah
πŸ‘‰jimat masa!
πŸ‘‰jimat sebab boleh guna sehingga 6-8 bulan jadi ia mengekalkan kelembapan semulajadi pada kulit wajah

Untuk pengetahuan pembaca budiman, saya dah guna Cleanser Youth ni mula bulan Mac 2018 dan sekarang masih ada cuma tinggal sedikit. Bulan depan dah kena beli ni. Saya suka sebab tidak berbuih, wangi, jimat, muka tidak kering, kulit muka jadi lembut tambah lagi jika gunakan toner kulit muka akan rasa tegang 😍😍😍

Bagi anda yang sedang tercari-cari pencuci muka semulajadi, bolehlah mencuba GEL OIL CLEANSER dari YOUTH ni. Saya guna dan saya berani syorkan kepada anda. πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Bagi anda yang ingin mendapatkan 1 set skincare youth ni, ada beberapa cadangan sesuai dengan budget anda. Jadi tak payah risau kata tak cukup duit pulok. πŸ˜‚πŸ˜‚
PILIHAN 1: YOUTH BASIC SET

PILIHAN 2: YOUTH STARTER KIT

PILIHAN 3: YOUTH RENEW AND MANTAIN SET

PILIHAN 4: YOUTH INTENSIVE TREATMENT AND REPAIR SET

Anda boleh hubungi saya jika perlukan penjelasan lebat lanjut..dan sebenarnya YOUTH ada 1 lagi produk terbaru iaitu EYE TREATMENT. Saya akan kongsikan lebih lanjut dalam entri akan datang 😍😍😍


Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik


===========
CARA ORDER:
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ 

Taip ke 019 8968008
Boleh juga klik link di bawahπŸ‘‡

http://www.wasap.my/60198968008

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan, Pengedar Shaklee Beluran, Pengedar Shaklee Telupid,  Pengedar Shaklee Lahad Datu, Pengedar Shaklee Ranau, Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Pengedar Shaklee Tawau, Pengedar Shaklee Kudat, Pengedar Shaklee Kota Belud, Pengedar Shaklee Kuching, Pengedar Shaklee Miri, Pengedar Shaklee Bintulu


EMAIL : dettis2016@gmail.com

IG : missdettis

Kesihatan Itu Kekayaan


http://dettismuslin.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment