PENGEDAR SAH SHAKLEE SANDAKAN: Kisah dia dan Esp

on Wednesday 17 October 2018

Salam semua..ni ada saya mau sharing...

Kemarin cod 1 tong Esp d giant sandakan..ada new customer dari kinabatangan. Katanya dorang ke sandakan naik bot. 5 jam perjalanan pasal bukan juga guna speedboat. Naik bot sendiri ja tapi pendek kata mmg jauhla..terharunya saya..jauh2 di kg begitu tapi masih mcari vitamin Shaklee.

Dia ckp lagi dia mau juga peppermint cuma budget tak cukup. Saya bagi free 9 biji herblax untuk cuci. Happy betul dorang dua. Bulan depanla baru akan ambk juga peppermint tu dan terus join ahli.

Saya ada bagitau kelebihan join ahli masa kami jumpa petang kemarin untuk COD ESP. Saya bandingkan harga esp retail dan member. Dorang cakap jauh beza harga. Lebih murah. So, bulan depanla baru dapat join sebab budget tidak cukup sudah..
Kazennya pun mau beli juga tapi duit kebajikan dia blm masuk.

Sedihnya saya dengar cerita dorang ni..lepas tu saya tanya pula mcmana boleh dapat hp no saya. Dia cakap dia suka tengok2 ubat2. Google..cari2..ada terjumpa tapi d kedah. Tidak mau dia pasal 1 minggu baru sampai. Dats y dia cari pula yg sandakan. Rezeki saya sebab dia jumpa saya dlm carian google..

..yang saya kesian tu..dahla dari kg naik bot ke sandakan, naik bus lagi ke giant (6 batu dr pusat bandar). Kalaula saya tau begitu, biar saya saja ke bandar. Kesian pula dgn dorg hanya kerana 1 tong Esp😒😭. Cerita punya cerita kemarin, bot dorang ni tiada atap tau. Patutla saya tengok mukanya merah2 kena sunburn..tapi dorg datang ke sandakan bukan jugala semata2 mau ambk Esp. Ada urusan lain kali..

..dan petang tadi dalam 1.40 petang, saya kol sebenarnya mau tanya sudah start makan atau belum rupanya dorang baru ja smpai kg. Dia cakap "baru juga sampai 1 lebih..tadi pagi jalan dalam jam 7..tidur makan ja dalam bot. Tidak boleh laju sebab perahu sarat".

Insaf saya..bersyukur dengan apa yang ada. Sebab ada orang yang lebih susah dari kita.

Insaf saya...sebab mereka yang kekurangan juga sanggup melabur untuk kesihatan.

Terima kasih ya Tuhan. Dalam saya berbisnes ni, Engkau banyak mengajar saya supaya lebih sabar dan menghargai.

Kepada sahabat di luar sana yang masih tercari2 pengedar yang sah, hubungi saya untuk mendapatkan vitamin anda.



Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik


===========

CARA ORDER:

===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ 

Taip ke 019 8968008


COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Sarawak, Shaklee Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan, Shaklee Beluran, Shaklee Telupid, Shaklee Kinabatangan, Shaklee Tawau, Shaklee Lahad Datu, Shaklee Ranau, Shaklee Kota Kinabalu, Shaklee Kudat, Shaklee Keningau


EMAIL : dettis2016@gmail.com

IG : missdettis

Kesihatan Itu Kekayaan


http://dettismuslin.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment