Cash Rebate Shaklee - Dapat Makan Vitamin Percuma

on Saturday 27 May 2023
Hai semua kamu pengunjung blog saya.  Salam sejahtera semua.  Saya doakan kamu semua sihat dan gembira hendaknya bersama keluarga khususnya cikgu-cikgu yang tengah cuti sekolah penggal 1 sekarang ni.  Mungkin ada yang balik kampung, pigi bercuti atau duduk sahaja di rumah.  Ambil peluang cuti sekolah untuk berehat di rumah tapi yaka tu berehat?  Bukan tengah menyemak paper exam budak-budak ka?Hahaha.  

Saya ni semua yang saya sebut di atas, bercuti, balik kampung dan juga menyemak paper.  Cuti ni kenalah siapkan.  Nanti besok mau bercuti ke Kota Kinabalu saya wajib bawa vitamin Shaklee dan juga skincare Youth.  Macam-macam vitamin ada dan banyak jenis yang saya makan.  Ikhtiar untuk sihat.  Saya mau walau pun usia makin naik tapi kesihatan tetap terjaga.  Masih mampu untuk bekerja.

Hah ni la saya mau cerita ni apa yang bestnya dengan Shaklee.  Kita makan kita dapat nikmat sihat.  Bonus kulit cantik dan juga boleh dapat cash rebate.  Dengan cash rebate ni saya boleh makan vitamin dengan percuma sahaja.  Best kan.  Bukan setakat badan sihat tapi juga dapat makan percuma vitamin dengan cash rebate Shaklee.  Ni la antara sebab saya masih setia bersama dengan Shaklee.  Yala tiap-tiap bulan tu dapat cash rebate siapa tidak mau kan.


Dalam Shaklee ni siapa yang rajin dia akan dapat lebih.  Tiada istilah goyang kaki tunggu orang bawah berabisan buat sales.  Sebab itu bisnes Shaklee ni patuh syariah.  Maka rakan-rakan yang beragama Islam boleh sahaja buat bisnes Shaklee ni tanpa ragu-ragu.

Ni kiraan kasar untuk cash rebate / bonus 

Awal-awal dulu saya join Shaklee ni hanya untuk makan vitamin untuk diri sendiri.  Saya masih ingat lagi, 15hb bulan depannya duit masuk ke dalam akaun saya RM24 lebih sikit la begitu.  Kalau tengok jadual di atas ni, maksudnya saya terima 5% bonus. Dalam hati eh best juga beli vitamin untuk makan sendiri saja tapi Shaklee bagi pula cash rebate dan terus pula masuk dalam akaun tapi kan masa tu saya belum terfikir lagi mau jadikan Shaklee ni sebagai side income saya.  

Saya ni agak pemalu untuk sharing dengan orang lain.  Walau pun dulu ada juga belajar bisnes masa diploma dan masa di universiti minor saya adalah Pengajian Perniagaan tapi itu cuma teori.  Secara praktikalnya memang fail walau pun dulu kami buat projek untuk marketing kira hebat jugala kunu. Hahaha. Yalah macamana juga mau berniaga kalau pemalu kan.

Namun saya yang dari malu-malu sharing sudah berani dan bertekad untuk jadikan bisnes Shaklee ni untuk dapatkan pendapatan tambahan saya.  Ini disebabkan ada faktor yang telah mendorong saya untuk berbisnes.  Duit gaji saya yang baru sahaja masuk hari itu habis begitu sahaja untuk bayar bil yang tidak saya gunakan.  Punya saya sedih masa tu.  Syukurla ada sedikit duit simpanan untuk sambung nyawa saya sebulan sebelum gaji seterusnya.  

Kita dari pelbagai latar belakang.  Mungkin kamu orang berada yang mampu beli apa sahaja yang kamu suka.  Mungkin juga kamu ni orang yang pentingkan kesihatan dan perlu sentiasa makan vitamin dan tidak kisah pasal kosnya.  Mungkin juga kamu ni mau ikhtiar sihat tapi kurang mampu untuk beli vitamin.  Nah jadi apa kata ikuti saya untuk tahu lebih lanjut macamana untuk dapat makan percuma vitamin dengan cash rebate Shaklee.

Bagaimana Untuk Dapat Makan Vitamin Secara Percuma Dengan Cash Rebate Shaklee?

1.  Daftar sebagai  ahli Shaklee
2.  Beli dan makan vitamin Shaklee 
3.  Kongsikan kebaikan vitamin Shaklee
4.  Berniagalah dengan produk Shaklee

Mungkin kamu masih tidak berapa faham lagi kan 4 cara atau langkah yang saya kasitau di atas ni.  Em ba, sini la saya kasi terang supaya kamu lebih faham.

1.  Daftar sebagai  ahli Shaklee

Kalau mau dapat cash rebate atau bonus Shaklee, perkara utama kamu kena join jadi ahli Shaklee dulu.  Macam saya dulu kalau saya beli dengan kawan tanpa daftar saya tidak dapat apa-apa cash rebate walau pun banyak vitamin yang saya beli.  Rasa rugi kan.

Ada dua cara untuk daftar dengan Shaklee iaitu:
i)  Bayar RM35 yuran keahlian.  
ii) Beli produk Shaklee sebanyak 100UV dalam 1 invois.



Sebelum bayar RM35 atau beli produk Shaklee, daftar maklumat ahli baru dalam sistem.  Senang saja yang ni mau bikin yang penting ada hp dan talian internet.  Saya boleh saja tolong kamu untuk register ahli.  Setakat ni dalam team saya ada dalam 150 orang ahli berdaftar dengan Shaklee.  Mungkinkah kamu salah seorang yang akan join team saya?  Jangan risau, saya akan bimbing kamu ya dan ada group support juga.  Kita boleh tanya apa-apa yang kita tidak faham tentang Shaklee.


2.  Beli dan makan vitamin Shaklee 

Lepas sudah kamu kena daftar (pre-active), kamu boleh aktifkan keahlian kamu dengan buat pembelian produk Shaklee.  Bagi yang keahlian percuma tu, kamu kenalah beli 100UV punya point Shaklee.  Selain dapat keahlian percuma kamu juga dapat free postage tau.  Jimat RM35 (yuran) + RM10 (postage).  Nah jadi kalu mau beli bagus beli sampai RM300 sebab postage free tu.  


Sudah beli vitamin, jangan pula disimpan dalam rak saja tau.  Kena makan tu vitamin yang sudah kamu beli supaya kamu sendiri boleh rasa, boleh dapat kesan jadi senang kamu mau kongsi sama orang lain.  Kita akan lebih yakin sharing kalu kita sendiri dapat kesan.  Macam saya yang masih bujangan ni, saya agak susah mau kongsi set menyusu sama orang lain tapi kalu untuk set pembedahan saya ada pengalaman jadi memang senangla mau share.

3.  Kongsikan kebaikan vitamin Shaklee

Sambungan sama yang di atas ni yang lepas makan vitamin kita akan nampak perubahan atau kesan sama diri kita sendiri atau keluarga kita.  Nah jadi itu mulut kasi ringan-ringanla untuk share sama orang.  Bukan kita kena tangkap pun kalu berkongsi kebaikan Shaklee.  Kalau memang betul-betul malu mau buka mulut, boleh saja gunakan media sosial untuk berkongsi.


Macam saya, saya gunakan WhatsApp, Facebook dan juga blog.  Ini kita tidak payah jumpa direct sama orang.  Kita share saja di status WhatsApp dan juga story Facebook atau di wall kita sendiri.  Mula-mula tu mungkin orang tiada respon atau kita tidak dapat customer yalah siapala kita ni kan.  Melainkan kamu tu artis yang memang pemes.  Jual apa ja laju ja orang beli kan.  Jadi kita yang memang bukan siapa-siapa ni kenalah usaha lebih untuk terus berkongsi. 

Tengok company besar yang sudah dikenal ramai macam KFC sama MCD pun masih juga buat marketing buat iklan supaya orang sentiasa ingat sama brand dorang ni.  Jutawan di Malaysia pun yang buat bisnes jual produk masih juga buat marketing supaya sentiasa ditau apa yang dorang jual.

4.  Berniagalah dengan produk Shaklee

Bila sudah kita kongsi sama orang atau dalam media sosial yang kita ada, masa itulah kita sebenarnya sudah menjalankan proses berniaga.  Bestnya dalam Shaklee ni kita boleh saja tidak perlu pegang stok.  Ada order dari customer baru kita buat order online dalam website Shaklee tapi ada juga customer ni yang mau cepat dapat itu vitamin jadi lebih bagus jugala kalu kita simpan stok sikit-sikit.

Bagi kamu yang tiada modal, boleh pilih untuk cara pertama iaitu ada order baru beli.  Kamu kasitau saja sama customer yang barang akan sampai ke alamat yang dibagi dalam masa 3 - 5 hari.  Biasa kalau saya order Shaklee 3 hari sampai sudah melainkan musim closing (order hujung bulan) punya order la. Dalam 5 hari juga akan sampai. Best kan dengan Shaklee ni semua di hujung jari kita saja.

Dalam 1 bulan, kamu mesti dapat kumpul 150UV paling minima untuk layak dapat cash rebate tapi belum dapat lagila makan percuma vitamin.  Mau belian lebih RM600 baru dapat free vitamin.  Kalau sudah banyak kamu sharing, pasti akan ada yang jadi customer kamu tu.  Percayalah pada rezeki yang Tuhan bagi.  Pasti ada jika kita usaha dan doa.


Jadi bagi kamu yang betul-betul mau makan percuma vitamin Shaklee, marilah sama-sama kita berniaga.  Kalau kamu memang serius mau buat bisnes, mau cari income lebih, kamu memang tidak salah orang ni.  Cepat-cepat contact saya.  Jangan kasi lama.  


------------------------------------------------------
#NextLevelBlogging
#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#bisnesonline
#shakleesabah
#shakleesandakan

 
Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔️ Mendapat Kelulusan KKM

✔️ Tiada Kesan Sampingan

✔️ Terbukti Berkesan

✔️ Terbukti Semulajadi

✔️ Terbukti Selamat

✔️ Harga Mampu Milik

Jangan ragu-ragu kerana produk Shaklee disahkan HALAL.

===========
CARA ORDER:
===========

☎️ Call/ SMS/WhatsApp/ 
Taip ke 019 8968008
Atau klik ja link di bawah untuk wasap 

Pengedar Aktif Shaklee Sandakan

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Pengedar Shaklee Sabah, Pengedar Shaklee Sarawak, Pengedar Shaklee seluruh Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan, Pengedar Shaklee Beluran, Pengedar Shaklee Telupid, Pengedar Shaklee Ranau, Pengedar Shaklee Tenom, Pengedar Shaklee Lahad Datu, Pengedar Shaklee Tawau, Pengedar Shaklee Kuching.

EMAIL : dettis2016@gmail.com

Kesihatan Itu Kekayaan

Agen Shaklee Anda
*Dettis Muslin* 
dettismuslin.blogspot.com

PENAFIAN :

Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.




0 comments:

Post a Comment