Renewal Mudah Dengan Shaklee

on Saturday 27 May 2023

Hai semua kamu pengunjung blog saya.  Salam sejahtera semua.  Saya doakan kamu semua sihat dan gembira hendaknya bersama keluarga khususnya cikgu-cikgu yang tengah cuti sekolah penggal 1 sekarang ni.  Semoga rakan-rakan guru dapat manfaatkan masa cuti ini bersama keluarga di samping menyiapkan tugasan sekolah yang ada. 





Kali ini saya mau kongsikan pula tentang renew keahlian Shaklee.  Ada ahli baru bila dia submit data untuk saya daftarkan keahlian akan tanya soalan macam ni:

๐Ÿ‘‰Keahlian ni seumur hidupkah?
๐Ÿ‘‰Perlu renew tiap tahun ka?
๐Ÿ‘‰Kalau expired macamanala keahlian saya ni?
๐Ÿ‘‰Kalu lama tidak membeli vitamin, macamana?
๐Ÿ‘‰Saya ni bukan mau buat bisnes, macamana dengan keahlian saya?

Mungkin ada dalam kalangan rakan bisnes Shaklee saya juga menerima soalan yang sama.  Tidak salah untuk bertanya ya.  Itu paling bagus bertanya jika tidak tau atau tidak pasti.  Bila sudah tau, nanti taula apa kena buat selepas itu.  Betul kan?

Sebelum ini keahlian Shaklee adalah seumur hidup namun bermula tahun 2016-2017, Syarikat Shaklee memperkenalkan syarat baru.  Sesiapa ahli yang tidak aktif selama dua tahun, namanya akan hilang dalam sistem keahlian Shaklee.  Lama juga tu dua tahun.  Ada banyak masa lagi untuk ahli yang sudah expired untuk renew keahliannya.

Mudah sahaja untuk kita tahu bila keahlian kita akan expired iaitu pada tarikh lahir kita.  Mesti kita semua ingat tarikh lahir kan.  Takan tarikh lahir sendiri boleh lupa.  Shaklee sangat memudahkan setiap ahlinya.  Selain itu, kita juga akan terima sms dan juga email dari Shaklee yang menyatakan bahawa keahlian kita hampir tamat tempoh.  Jadi tiada alasan la kan terlupa untuk renew keahlian.

Kenapa perlu renew keahlian Shaklee?

1. Dapat beli produk dengan harga ahli
2. Dapat nikmati diskaun harga yang lebih murah semasa promosi


Kalau kamu ni mau jadikan bisnes Shaklee sebagai pendapatan, maka perlu untuk kamu renew keahlian tapi biasanya mereka yang berbisnes Shaklee ni akan dapat renew secara automatik melalui pembelian vitamin setiap bulan.

Bagaimana renew keahlian Shaklee?

1.  Bagi yang sudah lupa sama ada keahlian masih aktif atau belum, kamu boleh semak terlebih dahulu status keahlian dengan hubungi saya.  Saya sedia membantu kamu.

Setelah semakan dibuat dan didapati bahawa keahlian kamu sudah luput lebih dari setahun (nama tiada dalam sistem), kamu boleh daftar dengan berhubung secara terus dengan saya untuk pendaftaran semula keahlian Shaklee dengan cara:

๐Ÿ‘‰  Bayar RM35 keahlian atau, 
๐Ÿ‘‰ Belian produk 100UV atau apa-apa produk promosi yang Shaklee berikan keahlian PERCUMA.



Contoh promo untuk keahlian PERCUMA

Dalam organisasi saya ada juga yang sudah hilang namanya dalam sistem kemudian hubungi saya untuk pembelian produk.  Kalau pembelian kurang dari 100UV atau bukan produk promosi keahlian percuma, maka ahli tersebut kenala bayar RM35.  Sayang kan kena bayar semula jadi saya sarankan untuk elak daripada bayaran RM35 tu, belilah item 100UV atau belilah produk promosi keahlian untuk lebih penjimatan.

2. Kalau status keahlian kamu luput kurang daripada 1 tahun dari tarikh akhir pembelian, status kamu yang dipaparkan dalam sistem adalah EXPIRED tapi masih boleh renew. 


Paparan dalam sistem menunjukkan ahli yang expired dan aktif

Dalam organisasi saya ada juga yang lama tidak membeli vitamin menyebabkan status dorang jadi expired macam contoh di atas ni.



Contoh renew keahlian dengan pembelian item paling murah


Kalau kes yang macam ini, kamu boleh saja beli minimum 1 item serendah RM34 iaitu 1 tiub herbal blend seperti dalam gambar di atas.  Cara kedua ialah kamu beli produk promosi keahlian percuma (jika ada promosi pada bulan tersebut) untuk aktifkan semula ID.  Biasanya ahli dalam team saya yang status expired akan beli produk promosi sebab harganya jauh lebih murah berbanding biasa.  Harga promosi ini menarik lebih ramai ahli berstatus expired untuk renew keahlian Shaklee.

Jadi bagi kamu yang sudah expired keahlian atau tidak tau sudah expired keahlian, hubungi saya sahaja saya sedia membantu kamu.  Cepat-cepat contact saya tau.  Jangan kasi lama.  


------------------------------------------------------
#NextLevelBlogging
#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#bisnesonline
#shakleesabah
#shakleesandakan

 
Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔️ Mendapat Kelulusan KKM

✔️ Tiada Kesan Sampingan

✔️ Terbukti Berkesan

✔️ Terbukti Semulajadi

✔️ Terbukti Selamat

✔️ Harga Mampu Milik

Jangan ragu-ragu kerana produk Shaklee disahkan HALAL.

===========
CARA ORDER:
===========

☎️ Call/ SMS/WhatsApp/ 
Taip ke 019 8968008
Atau klik ja link di bawah untuk wasap 

Pengedar Aktif Shaklee Sandakan

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Pengedar Shaklee Sabah, Pengedar Shaklee Sarawak, Pengedar Shaklee seluruh Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan, Pengedar Shaklee Beluran, Pengedar Shaklee Telupid, Pengedar Shaklee Ranau, Pengedar Shaklee Tenom, Pengedar Shaklee Lahad Datu, Pengedar Shaklee Tawau, Pengedar Shaklee Kuching.

EMAIL : dettis2016@gmail.com

Kesihatan Itu Kekayaan

Agen Shaklee Anda
*Dettis Muslin* 
dettismuslin.blogspot.com

PENAFIAN :

Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.



0 comments:

Post a Comment