Sihat cantik dan jana pendapatan dengan Shaklee: Vitamin TERBAIK bagi saya

on Sunday 11 December 2016

Malam semalam punya kejadian. Lipat pamplet terhiris jari telunjuk dan tapak tangan. Hehe..tak pa sikit ja ni..teruskan melipat tapi guna alat. pembaris ..mau edarkan pamplet ni dekat kawasan perumahan.

Ni bisnes saya sekarang. Perunding kesihatan dan kecantikan Shaklee. Modal sangat murah tapi dapat menjana pendapatan sesuai dengan usaha sendiri.

Nak atau tak nak ja.
#ShootingStarsTeam
#shakleesandakan
#shakleesabah
#shakleemalaysia

Dalam Shaklee bukan setakat vitamin ja tau. ada juga produk untuk 

**HAIR CARE-PROSANTE, penjagaan rambut (saya pun gunakan ni dan memang ada perubahan,rambut gugur semakin berkurangan), 

**HOME CARE -GET CLEAN (yang nipun di rumah saya ada kesemua item -4 item dan saya sukakannya. Lembut di tangan. Sangat sesuai pada yang tangan sensitif)

**GET CLEAN-WATER PITCHER (saya ada 1 unit di rumah. Memang best. Jimat dan murah. Mudah cuma tadah air paip dah boleh minum. Mudah di bawa ke mana-mana.)

**SKINCARE - ADA dua jenis

   ENFULLSE (ni saya guna eye treatment ja), atau

   NUTRIWHITE (yang ni saya gunakan 1 set. Tak pandang jenama lain dah. Lembut, mudah mencuci. Cubalah baru tau.)


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/ 
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

Konsultasi PERCUMA

http://dettismuslin.blogspot.my


0 comments:

Post a Comment