Pengedar Shaklee Sandakan: Kenapa saya join ahli Shaklee?

on Monday 12 July 2021
Kenapa saya join ahli Shaklee?

Saya join ahli sebab kawan a.k.a upline sa Emelda Shabelle yg ajak join. Dia ckp kalau byk belian boleh dpt bonus dan free keahlian..sa rasa masa tu sa join ahli dgn percuma. Lupa sdh. Sejak operate yg ptama mudah pelupa๐Ÿ™ŠNi la mau konsisten makan omega ๐ŸคญSa join pada 27.05.2014.


Ada tarikh sini bila saya join jadi ahli Shaklee.

Sa pun x pasti masa ituka sa beli set pembedahan sebab sdh lupa pbedahan saya yg kedua๐Ÿคฃbonus pertama sa dpt 5%..rm27-32 gitu.sdh lupa juga..lepas tu 3 angka..2 angka balik..sebab sa cuma mkn sdiri..

Tapi makan vitamin ni yg paling sa ingat luka pbedahan sa cantik ๐Ÿฅฐ..walaupun makan set pembedahan tu selepas cuti beberapa minggu..apa yg bestnya masa review nurse puji sebab scar x ketara sgt.

Lama jugala sa cuma jadi pengguna Shaklee..dpt bonus 5% pun rasa okay ja sebab ada gaji hakiki.x kisah sgt..tapi akhirnya sa TERPAKSA start bisnes sebab terdesak untuk cari duit..cover duit gaji yang 'hilang' sekelip mata. Apa sebabnya biarla saya simpan demi menjaga hati² yang berkenaan.

Upline saya mel & Gnor Enor Adam  yg byk tlg pada awal² sa mula bisnes.mama gnur ajar buat entry d blog.mel hebat buat poster..kemudian kenal dgn master Nor Wina  dan team besar #thewinnerscircle ..

..dan akhirnya masih bertahan sehingga kini.sa enjoy buat bisnes ni.x pernah rasa rugi berbanding bisnes saya yg pertama.

Dapat sihat dapat lagi duit..mana mau cari.

Terima kasih semuanya..๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’ž๐Ÿ’•

Syukur kepada Tuhan.

Nah kalau mau jana pendapatan, jom sertai team saya.

•♥•♥•♥ - ♥•♥•♥•
Duduk rumah order Shaklee
Duduk rumah tunggu order sampai
Mudah kan bisnes ni.
Jom join team saya.
Ada leader yg akan bantu
Ada kelas secara PERCUMA



Kalau tak nak bisnes juga boleh. Join ahli sahaja.

๐ŸŒบSIHAT ITU NIKMAT ๐ŸŒบ

Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========

☎ Call/ SMS/WhatsApp

Klik ja link di bawah untuk wasap ๐Ÿ‘‡
http://www.wasap.my/60198968008

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Pengedar Shaklee Sabah, Pengedar Shaklee Sarawak, Pengedar Shaklee seluruh Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan, Pengedar Shaklee Beluran, Pengedar Shaklee Telupid, Pengedar Shaklee Ranau, Pengedar Shaklee Tenom, Pengedar Shaklee Lahad Datu, Pengedar Shaklee Tawau, Pengedar Shaklee Kuching, Pengedar Shaklee Bintulu, Pengedar Shaklee Miri, Pengedar Shaklee Kinabatangan, Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Pengedar Shaklee Kota Belud, Pengedar Shaklee Papar, Pengedar Shaklee Tuaran, Pengedar Shaklee Tamparuli, Pengedar Shaklee Beaufort, Pengedar Shaklee Kota Marudu, Pengedar Shaklee Tambunan.

Kesihatan Itu Kekayaan

Agen Shaklee Anda๐ŸŒน
*Dettis Muslin* 

dettismuslin.blogspot.com

------------------------------------------------------
Fb: Dettis Muslin
Fb page: jomsihatcantik
Instagram: missdettis
Tiktok: missdettis

------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment