Meriahnya Shaklee Fun Day

on Sunday 26 March 2023
Hi semua. Kali ni saya mau cerita pula pasal kemeriahan Shaklee Fun Day yang dibuat pada minggu lepas. Untuk pengetahuan kamu, sejak saya kena Shaklee ni banyak betul event yang company buat dan Shaklee Fun Day  ni pun sebenarnya bukan kali pertama dibuat. Memang setiap kali event banyak betul sambutan.  


Shaklee Fun Day @ Shaklee Shops

Minggu lalu event ni dibuat dalam shop sahaja iaitu Head Office di Petaling Jaya, Kuala Lumpur, Kota Bahru ] dan Johor Bahru dan sahaja.  Branch lain tiada.  

Banyak aktiviti dan hadiah disediakan supaya dapat tarik pengunjung datang bukan sahaja kepada SID sedia ada tetapi juga kepada ahli baharu atau sesiapa sahaja yang berminat untuk ikut serta atau membeli semasa event ini.  Mungkin juga akan ada yang berminat untuk join Bisnes Shaklee ni.

Paling best ialah Shaklee bagi diskaun harga beberapa produk Shaklee.  Paling best lagi ialah Skincare Youth Shaklee termasuk dalam list yang ada diskaun tu.  Nah apa lagi, ramai yang grab promo harga murah ni.  Mau cantik masa raya kan.

Stok skincare Night Cream Youth boleh-bolehnya habis dalam beberapa jam saja.  Hebat kan. Penangan mau raya la ba kali ni kan + harga murah.  Saya ni nasib saja jauh dari shop kalu tidak memang mau beli cleanser tu sebab pencuci muka saya ni mau habis sudah.


Ada Skincare Youth dan Free Gift

Selain dapat diskaun, setiap pembelian dengan 100 UV juga akan dapat free gift dari company.  Nah kalau belian dengan 200 ka 300 ka 400 atau 1000 lagila dpt banyak gift sebab itu ada leader yang kumpul order dari team supaya dapat gift tu.  Boleh juga bagi gift sama anak-anak bawah team.  Best kan Shaklee.  Membeli dapat pula gift.

Selain itu, Shaklee Fun Day ini juga dapat membuka peluang kepada SID membawa prospek baru datang event ini.  Kadang orang ni depan mata barang tu dinampak baru terbuka hati mau beli.  Jadi peluang ini boleh diambil oleh SID untuk memperbesar organisasi team masing-masing.  Mungkin dengan melihat meriahnya Shaklee Fun Day ini dapat juga membuka hati prospek bukan sahaja untuk join ahli Shaklea tapi juga terus buat bisnes Shaklee.


Meriah dengan pengunjung 


Pengunjung juga boleh menikmati sendiri keenakan Cinch Shake dan juga Performance Drink. Ada tiga flavour untuk Cinch Shake ni.  Vanila, Choco dan Latte.  Performance Drink pula ada 2 jenis Orange dan Lime.  Boleh rasa dan pilih nanti mau order mana satu atau kalau just mau try minum juga tidak menjadi kesalahan.  Memang terbuka untuk merasa cinch ni.  Kalau saya, saya cuka flavour Latte.  Choco tu suka juga tapi kena mix dengan Performance Drink Orange. Jadi ada rasa masam sikit.  Ikut tekak masing-masing la kan.


Boleh minum Performance Drink, Anak-anak dapat belon

Tidak ketinggalan juga untuk anak-anak kecil.  Shaklee ada sediakan belon, jadi pengunjung yang bawa anak bolehla berikan kepada anak masing-masing.  Nah, hilang terus niat anak yang mau nangis ka mau balik ka mau minta beli mainan tengah-tengah mak dorang sibuk mau buat order.  Best kan Shaklee ni.  Anak-anak kecil juga diambilkira.  Memang utamakan kekeluargaan.

Bagi mereka yang mau dapatkan vitamin atau mau join dalam team bisnes saya, boleh klik link di bawah ni ya.  Mau tanya-tanya juga boleh.

Bagi yang beli vitamin dengan saya, saya akan GUIDE ada cara makan vitamin yang betul secara PERCUMA.

#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#shakleesabah
#shakleesandakan

Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔️ Mendapat Kelulusan KKM

✔️ Tiada Kesan Sampingan

✔️ Terbukti Berkesan

✔️ Terbukti Semulajadi

✔️ Terbukti Selamat

✔️ Harga Mampu Milik

Jangan ragu-ragu kerana produk Shaklee disahkan HALAL.

===========
CARA ORDER:
===========

☎️ Call/ SMS/WhatsApp/ 
Taip ke 019 8968008
Atau klik ja link di bawah untuk wasap 

Pengedar Aktif Shaklee Sandakan

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Pengedar Shaklee Sabah, Pengedar Shaklee Sarawak, Pengedar Shaklee seluruh Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan, Pengedar Shaklee Beluran, Pengedar Shaklee Telupid, Pengedar Shaklee Ranau, Pengedar Shaklee Tenom, Pengedar Shaklee Lahad Datu, Pengedar Shaklee Tawau, Pengedar Shaklee Kuching.

EMAIL : dettis2016@gmail.com

Kesihatan Itu Kekayaan

Agen Shaklee Anda
*Dettis Muslin* 
dettismuslin.blogspot.com

PENAFIAN :

Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment