Duit Raya Awal Dari Shaklee

on Monday 13 March 2023

Hi korang semua. Apa khabar? Semoga sihat hendaknya.  Hari ni saya agak sedikit penat sebab kesibukan dari kemarin berbelanja di pasar mau beli udang, beli ayam di Pasti Segar dan juga beli barang-barang keperluan untuk memasak.  Kami ada portluck di rumah kazen saya di batu 28, Sandakan.  Ada sembahyang penghiburan untuk keluarga mendiang iaitu suami kepada kazen saya.
Semalam balik dari rumah kazen sudah jam 2.06 pagi.  Dalam kereta rasa mengantuk pula. Ada terlelap sekejap.  Sampai rumah dalam jam 3am apa lagi memang terus tidurlah saya.  Mengantuk betul ba. Nah sekali bangun sudah jam 7.30 tu pun tidur lagi balik.😂 

Plan petang tadi mau menulis sudah task blogmega Shaklee tapi badan masih belum mengizinkan lagipun kazen saya masih ada di rumah.  Melayan kazen dulula sebelum dia balik Felda di Lahad Datu walaupun sebenarnya saya ada tidur juga sekejap awal petang tadi. 😁 Rasa penat dan mengantuk betul saya rasa tapi hati tetap berbunga-bunga bila ingat balik nanti akan dapat duit raya awal dari Shaklee.  

Bukan kawan-kawan muslim yang sambut puasa dan Raya saja yang dapat duit Raya. Saya pun setiap tahun tidak pernah tidak dapat duit Raya dari Shaklee.. Kamu rasa, best ka tidak?Kamu taukah apa yang best bila dapat Duit Raya Awal Dari Shaklee ni?




1. Dapat bagi 10% duit dari Shaklee bagi sama gereja.  Dapat juga saya bantu komuniti gereja kami.  Best kan. Nah bagi kamurang yang muslim pun boleh bagi sedekah sama masjid atau boleh tambah untuk bayar zakat.  Bagi agama lain pun boleh buat sesuatu juga kan untuk agama masing-masing.

2. Saya boleh belanja vitamin untuk mama dan bapa setiap bulan.  Sudah jadi satu kemestian bagi saya untuk sediakan vivix atau ResV untuk mama sebab mama cakap ini sangat bagus untuk kesihatan dia. Untuk bapa memandangkan bapa sudah uzur maka saya boleh bagi ESP atau mealshakes.  Nah tiap kali ada promo memang saya akan grab harga murah.


Makanan si bulus Kiki Lala


3. Paling happy dapat dua gaji dalam 1 bulan.   Siapa tidak suka kalau dapat extra gaji kan.  Nah sejak saya aktif sudah dengan bisnes Shaklee ni memang tidak pernah tidak dapat gaji 2 kali sebulan.  Walau pun kadang-kadang amaun tidak juga banyak tapi dapat extra duit di pertengahan bulan memang best ba.  Bolehlah juga bikin beli makanan dapur sikit atau apa-apalah keperluan.  Boleh juga saya beli makanan kucing saya.  Best kan?  Kamurang tidak mau ka macam ni?




4. Bantu saya buat simpanan emas 999.  Walau pun duit Shaklee saya dapat tidaklah banyak macam orang lain tapi bolehlah bikin tambah-tambah dengan duit gaji pertama saya untuk beli emas sikit-sikit.  Orang bilang sikit-sikit lama-lama jadi bukit.  Nah siapa mau menabung untuk beli emas boleh contact saya juga. Saya pun agen Public Gold juga ni.

Stok untuk team Sandakan

5. Bantu saya beli stok vitamin untuk team Sandakan.  Saya perlu ada stok juga sebab sudah ramai dalam organisasi saya.  Ini yang paling penting sebab kadang tu customer mau cepat dapat order jadi stok kena sentiasa ada.


Inilah bestnya dapat duit raya awal dari Shaklee.  Macam-macam boleh buat ikut keutamaan la.  Kalau buat semua sekaligus tidakla dapat ba kan.  Masa saya tulis entri ni perut rasa lapar pula.  Pigi minum ESP dulu, bancuh dengan air sejuk memang sedap o.  Lagi kalau tambah dengan susu segar.  Sesuai sangat minum waktu bulan puasa untuk tambah tenaga tau.  Lagi bagus ambil set puasa Shaklee untuk kekal cergas di siang hari.

Bagaimana mau dapat duit raya awal dari Shaklee?  Jom saya ajarkan.  Wasap saya https://wa.link/zwnxpy .  Saya akan bantu kamurang yang betul-betul serius mau tambah pendapatan.  

#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#shakleesabah
#shakleesandakan

 
Mengapa mesti memilih Shaklee?

✔️ Mendapat Kelulusan KKM

✔️ Tiada Kesan Sampingan

✔️ Terbukti Berkesan

✔️ Terbukti Semulajadi

✔️ Terbukti Selamat

✔️ Harga Mampu Milik

Jangan ragu-ragu kerana produk Shaklee disahkan HALAL.

===========
CARA ORDER:
===========

☎️ Call/ SMS/WhatsApp/ 
Taip ke 019 8968008
Atau klik ja link di bawah untuk wasap 

Pengedar Aktif Shaklee Sandakan

COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Pengedar Shaklee Sabah, Pengedar Shaklee Sarawak, Pengedar Shaklee seluruh Malaysia , Pengedar Shaklee Sandakan, Pengedar Shaklee Beluran, Pengedar Shaklee Telupid, Pengedar Shaklee Ranau, Pengedar Shaklee Tenom, Pengedar Shaklee Lahad Datu, Pengedar Shaklee Tawau, Pengedar Shaklee Kuching.

EMAIL : dettis2016@gmail.com

Kesihatan Itu Kekayaan

Agen Shaklee Anda
*Dettis Muslin* 
dettismuslin.blogspot.com

PENAFIAN :

Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
------------------------------------------------------
------------------------------------------------------


2 comments:

Atul Hamid said...

seronokkan dengan duit raya Shaklee macam-macam boleh buat

Dettis said...

Iya betul..tapi kenala ada usaha kan. Takan dtg bgolek duit raya tu

Post a Comment