PENAPIS AIR PILIHAN SAYA: SELAMAT, MURAH, MUDAH DIBAWA

on Monday 20 February 2017

PENAPIS AIR PILIHAN SAYA: SELAMAT, MURAH, MUDAH DIBAWA

Salam sejahtera semua. Selama ni, saya banyak kongsikan tentang vitamin. Apa kata anda berkenalan pula dengan Get Clean Water juga salah satu produk dalam Shaklee.

Di rumah saya dah ada 1. Paling jauh get clean saya sampai ialah di labuan masa cuti dengan family tahun lepas. Tinggal di homestay, mau masak2 pun senang. Ada air bersih dari penapis air.

Kenapa saya suka get clean water ni?

💙 Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
💙 Jug Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras – tidak memerlukan kuasa elektrik
💙  Ringan dan mudah dibawa ke mana sahaja
💙  Menjimatkan kos – tanpa perlu dimasak
💙  Harga berbaloi-baloi berbanding beribu RM harga filter yang perlu diinstall di rumah malah lebih jimat masa dan tenaga untuk uruskannya.

Mau filter air yang jimat, selamat dan mesra alam ni?

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

http://dettismuslin.blogspot.my

#getcleanwater
#waterpitcher
#penapisairpalingjimatselamat
#readystockgetcleanwater

3 comments:

Norwina said...

Bila mudah bawa dan mudah selenggara kita akan mudah minum air bersih di mana-mana ,keep sharing ya

Fingo_Fighter said...

Penapis air pilihan saya dan keluarga. Dah tak pernah minum air RO..

The Funtastic5 said...

Dlm rumah ada 2 set Get Clean. 1 rumah minum air dari get clean.

Post a Comment