PENGEDAR SHAKLEE SANDAKAN: Mudahnya bisnes bersama Shaklee

on Monday 6 February 2017

Mudahnya bisnes Shaklee ni.

Ni dah ready untuk bawa besok pagi. Ada order kawan-kawan sekerja dan juga mantan pengetua. Mereka ni order vivix, vitamin C, b complex, lecithin dan ostematrix. Bulan ni promo lecithin, alfalfa, vitalea for children dan ostematrix. Sebab tu ramai yang ambil peluang beli. Untung ni. Murah.

Bekas pelajar pula mau repeat order vitamin C..tapi bukanlah dia yang makan. Mak cik. Katanya bagus dan berkesan dengan mak cik sebab tu mau repeat order. Boleh lihat testimoni pada gambar ya. Fresh baru keluar dari oven.hehe..

Terima kasih semua customer saya. Doakan kesihatan anda semua bertambah baik.

Semua kerja ni saya buat part time ja. Saya enjoy. Gembira dapat tolong orang lain dapat hidup lebih sihat. Memanglah nak untung kan tapi lagi gembira bila dapat khabar bahawa customer kita tu yang dahulunya tak sihat dah pulih atau semakin baik. Seronok tau.

Buat order boleh sama ada order online atau walk in di branch. Kalau online, barang akan dihantar dari HQ di KL. Kebaikan adalah, selamat kerana jika ada sebarang kerosakan Shaklee akan gantikan yang baru. Kalau walk in di branch, kami ada ramai ahli yang boleh tolong untuk buat pesanan dan seterusnya hantar ke Sandakan guna bas. 1hari da sampai. Ni lebih cepat banding pos. Best kan.

Jomla join team saya. Saya akan bantu anda. Saya juga ada upline yang sering bagi sokongan dan bantuan. Pendek kata, kami ada team bisnes yang kuat.

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

http://dettismuslin.blogspot.my

0 comments:

Post a Comment