VITAMIN SHAKLEE: MENGAPA VIVIX MENJADI PILIHAN KELUARGA SAYA

on Tuesday, 21 February 2017

Pagi kelmarin family datang dari kampung. Urusan bank dan sekali sambut birthday bapa walaupun sudah terlewat beberapa hari. Takpa kan. Yang penting kasih sayang itu ada. Tidak tau tahun depan masihkah ada lagi kesempatan untuk sambut sama-sama.

Keluargalah yang paling penting dalam hidup selain kawan-kawan. Lihat mak bapa sihat, tentu sahaja kita sebagai anak rasa gembira lebih-lebih lagi apabila kita mampu berikan sesuatu yang bermanfaat untuk kesihatan mereka.

Begitu juga dengan saya. Semasa mama tengah bersiap mengemas barang-barang dan pakaian untuk balik semula ke kampung, sempat saya bertanya kalau Vivix yang saya berikan bulan lepas masih ada. Mak kata mungkin tinggal untuk 2 atau 3 kali sahaja lagi. Saya tau mama konsisten minum vivix sebab itu setiap bulan saya mesti akan bagi sebotol vivix. Bulan lepas, mama dengan bapa consume vivix tu patutlah cepat sikit habis.hehe..tahniah kerana konsisten.

Hadiahkan vivix tu untuk kesihatan mata, sakit gastrik dan juga pening kepala. Memandangkan mama konsisten vivix, memang nampakla ada perubahan. Dari selalu pening, dah berkurangan. Dari banyak makanan yang langsung tidak boleh makan even sayur pun, kini dah boleh makan sikit2. Mata mama kena operate dulu, jadi vivix ni bagus untuk mata mama ditambah lagi dengan carotomax. Extra untuk mama, muka glowing gitu. Kulit muka nampak sihat sedangkan tujuan utama mau sihat ja pun. Untuk bapa pula sebab ada darah tinggi. Nanti lepas ni bolehlah jadikan testimoni tapi kena tengok dulu bacaan tekanan darah masa review akan datang. Hari tu bagi bapa makan omega guard, kolesterol ok sudah. Doctor kata tak payah dah makan ubat lagi. Wow, happynya dapat tengok kesihatan bapa makin baik.

Bila kita konsisten, kita sabar consume vitamin ni pasti akan nampak kesan. Sebab apa? Vitamin ni bukan ubat. Bukan drug. Umum tau kalau drug kesannya macamana kan.

Dah alang-alang cerita vivix ni. Saya kongsikanlah juga info dan kebaikan vivix Shaklee ni.

Vivix™ adalah minuman - Vivix™ adalah minuman campuran botani
-Merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 
-Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik.
-Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

10 KEBAIKAN VIVIX!
1) Menggalak penuaan yang sihat – awet muda dan anti-penuaan
2) Membantu mengelakkan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – d
6) Mengurangkan insiden bagi penyakit nyanyuk
7) Membantu dalam proses penurunan berat badan
8) Menyokong kesihatan mata
9) Meningkatkan kesihatan imum badan
10) Menggalakkan kesihatan secara keseluruhan

Tersenarai di atas adalah kebaikan, khasiat dan manfaat Vivix. Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

Penjelasannya;
  
Memperbaiki DNA.
-Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
-Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Vivix telah terbukti menyelesaikan masalah penyakit2 serius, antaranya :
• Diabetes
• Kolestrol tinggi
• Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
• Tekanan Darah Tinggi
• Alzheimer atau nyanyuk
• Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang
• Gout
• Letih
• Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
• Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
• Kanser dan tumor
Katarak dan masalah mata
• Masalah saraf
• Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh

Di Shaklee, satu produk yang berjaya mencetuskan revolusi terbaru iaitu anti penuaan selular VIVIX adalah jawapan untuk masalah-masalah di atas.

Di kala usia meningkat ini, pengambilan pelbagai jenis ubat atau vitamin menjadi sangat sukar TETAPI, anda hanya perlukan 1 SUDU TEH VIVIX sahaja sehari untuk banyak manfaat di atas. (Tambahan vitamin lain untuk kesan optimum). Mudah sahaja kan.

Kandungan VIVIX adalah 10 kali ganda lebih kuat daripada resveratrol dalam memperlahankan pembentukan Protein AGE.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Jadi, siapa2 yang consume vitamin tu makanlah berterusan. Jangan kejap makan, kejap tak makan pula. Nanti kata pula makan tapi takda kesan. Penting juga minum air putih ya kawan2.

Sekian dari saya
Perunding kesihatan dan kecantikan Shaklee

Mengapa mesti memilih Shaklee?
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎ Call/ SMS/WhatsApp/
Taip ke 019 8968008
COD Shaklee Bandar Maju, COD Bandar Indah, COD Shaklee Bandar Kim Fung, COD Shaklee Bandar Prima, COD Shaklee IJM, COD Shaklee Bandar Labuk, Shaklee Sandakan, COD Shaklee Taman Sejati Ujana, Shaklee Sabah, Shaklee Malaysia

EMAIL : dettis2016@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

http://dettismuslin.blogspot.my

2 comments:

Chris L.M said...

Vivix produk terbaik. Yang terbaik utk parent..tiada yg lbh penting selain melihat ibubapa sihat.

Norwina Mohd Hadin said...

Ayah saya pengguna setia vivix dan nutriferon..pernah kena kanser hati..syukur dah bebas kanser

Post a Comment