Kelebihan anggur muscadine (anggur muskat) VIVIX Shaklee

on Monday 11 April 2016

Setiap hari, setiap jam dan minit. Setiap saat.. Sel badan kita rosak. Kita lah tu yg rosakkan.. Tak pernah ada antioksida yg terbaik sebaik VIVIX Shaklee. Yg undergo research. Yg supported with STUDIES pasal content dia yg mampu renew cell waima CELL CANCER sekalipun.. Bukan2 calang2 punya antioksida.
Setanding dgn harga tp kini lagi murah.. Sebab apa? Sebab bln ni PROMOTION VIVIX.. Ramai yg nak belikan parents dia VIVIX.. Almaklum mmg suppported mampu.

Kawal dan treat VERY BAD DIABETES dan HYPERCHOLESTROL.
Sifatnya yg boost up metabolism juga mampu BANTU UTK KURUS..
ENERGETIC walaupun seharian tak tidur..
Anti radang yg sgt kuat utk GOUT, SLE, Arthritis dan mcm2 lagi

Ini bkn ckp kosong. Ini cakap fakta.
Hubungi saya 0198968008
Rakan kesihatan anda

Kunjungi http://dettismuslin.blogspot.my

INFO : Kelebihan anggur muscadine (anggur muskat)

Memang banyak jenis anggur di dunia. Salah satunya ialah anggur muscadine atau dikenali sebagai anggur muskat. anggur muskat ni dikatakan anggur paling istimewa. Mengapa??

Antara kelebihan anggur muscadine atau anggur muskat ni
<3    Anggur muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom ( extra 1 kromosom berbanding anggur lain yang hanya mempunyai 19 kromosom), dan oleh kerana pasangan tambahan kromosom ni, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan termasuk fungsi imun yang tinggi, membekalkan sejenis antipenuaan khas dan antioksidan terbaik.
<3    Anggur ini mempunyai buah yang besar, lebih kurang 5cm diameternya...seakan-akan sebiji plum dan hidup di kawasan ekstrem, menjadikan ia mengandungi banyak polifenol dan resveratrol. Ia juga mengandung asid ellagik, yakn sejenis polifenol yang tiada dalam anggur jenis lain. Asid ellagik mempunyai peranan dalam menghentikan bahan kimia penyebab kanser, juga anti virus dan anti bakteria. kompaun polifenol dalam buah muskat adalah 40 kali ganda lebih tinggi daripada yang terdapat dalam wain merah
<3     Ia sudah lama menjadi hidangan masyarakat di benua Amerika dan Eropah, dikatakan mula dinikmati secara komersial di zaman Mesopotamia (di antara negara Turki dan Iran).
<3    ia mempunyai 6 kali ganda kandungan resveratrol lebih tinggi daripada anggur merah biasa. Resveratrol pada hakikatnya juga telah lama menjadi fokus penyelidikan golongan saintis di serata dunia. Dalam tempoh hampir dua dekad, lebih 2,000 eksperimen berbeza telah mencungkil rahsia dan impak ke atas kesihatan.
<3    anggur muscadine mempunyai lebih banyak serat diet berbanding nasi atau brand oat
<3    anggur muscat tinggi dalam Quercetin iaitu flavanoid yang sangat sihat.

Susah kan nak cari anggur ni..tapi jangan risauu..kini kita dapat nikmati kebaikan anggur muscadine atau muscat ini dengan cara yang mudah dan pantas. camana?? dgn VIVIX lah :)))

lebih berbaloi bulan ini kerana promosi vivix twin pack berjalan.

Nak beli anggur muscadine..sekilogram dh harga beribu tau. Sekali hadap abis da. VIVIX ni concentrated dan tahan untuk 45 servings i.e tahan lebih 1 bln. mudah dan simple. berkesan lagi...semuanya dengan izin Tuhan jua.

0 comments:

Post a Comment