Set kecantikan kulit wajah terbaik Nutriwhite

on Friday 22 April 2016

Salam sejahtera kepada semua pembaca di mana pun ada berada. Semasa menulis blog ini, masa menunjukkan jam 6.21pm dan saya baru sahaja selesai menguruskan diri. Badan rasa segar palagi dengan kulit muka..pipi yang lembut ja.

Dijadikan cerita dan saya nak berkongsi kehebatan set kecantikan yang saya gunakan sekarang ini. Saya mencuci muka dengan makeup remover Nutriwhite. Urut di seluruh kulit muka selama 5-10minit..berapa lama nak urut terpulang tapi saya lebih dari 5minit sebab rasa best sangat bila kita nampak kotoran keluar tapi tadi saya takda tngkap gmbr pula. Hp tgh cas. Next time saya kongsikan gambar sendiri ya..

Selepas da rasa puas hati, tangan pun rasa macam penat da mengurut, basuh dengan air. Bila pegang kulit pipi...alamak...punya licin. Anda pasti rasa beza sebelum dan selepas. Kemudian, saya cuci pula dengan deep cleanser. Ni serupa pencuci mukala ni. Makeup remover tadi umpama scrub tapi tak kasar tau..da cuci2 muka..bilasla dengan air. Bila saya pegang pipi..btambahla rasa lembut kulit..tak cayaka?cubalah..anda pasti berpuas hati sama seperti saya yang dah jatuh cinta dengan set kecantikan Nutriwhite ni.

Dah cuci muka..kena pakai toner kan dipanggil whitening softener. Ni antaranya nak bagi tegang kulit muka. Jadi siapa2 yg nak masuk 30an tu kena rajin jaga kulit muka tau. Makin usia naik, kolagen makin berkurangan pasal tu akan ada garis2 halus di muka..

Lepas da softener, sapukan dulu whitening essence. Saya takda guna overnight cream. Bulan depanla beli.hehe..tapi yang bestnya dengan Nutriwhite ni, bahan adalah
SELAMAT
SEMULAJADI
BERKESAN

Saya gunakan tanpa ragu2 kerana ada jaminan hasil daripada R&D. Bukan 1 2 kali ja tau R&D Shaklee ni. Anda boleh sahaja google.

Haah..nila kisah saya sebentar tadi..sekarang ni masa menaip pun sambil pegang2 pipi. Rasa lembut ja..best best...

Jadi, sapa2 nak order set kecantikan kulit wajah nutriwhite ni..
Sms/watsap : 0198968008 (Dettis)
Rakan kesihatan anda

fb page: Jom sihat cantik
http://dettismuslin.blogspot.my
IG: MISSDETTIS

0 comments:

Post a Comment