Vitamin Terbaik Untuk Anak Anda

on Wednesday 13 April 2016

Pening nak buat pilihan suplemen terbaik untuk anak-anak. Tak perlu risau kerana Shaklee menawarkan 4 suplemen khusus yang tersayang. Dan setiap suplemen mempunyai khasiat yang tersendiri. Apa suplemen yang Shaklee tawarkan?

Chewable Vita-C, sangat penting dalam membina imun tubuh sikecil. Bila imun tinggi, maka ia akan mencegah dari pelbagai penyakit jangkit seperti selsema, demam dan batuk

Meal Shake – Mengandungi 9 asid amino yang sangat diperlukan oleh badan semasa tumbesaran. Kaya dengan kalsium dan mempunyai glisemik yang rendah yang membantu kadar gula berlebihan dalam badan. Juga membekalkan karbohidrat sesuai untuk diet seharian.

Omega Guard – Minyak ikan tulen diperkaya dengan DHA & EPA untuk memberikan daya ingatan dan tumpuan ketika belajar. Membantu sistem penglihatan retina mata yang lebih jelas. DHA juga sangat penting untuk sistem saraf otak serta fungsi otak yang lebih sihat.

Vita-Lea Kids – multi vitamin yang melengkapi keperluan suplemen seharian. Mengandungi kesemua nutrisi yang diperlukan oleh badan.

Bukan sahaja dapat keperluan multi vitamin MALAH dapat juga kebaikan untuk fungsi otak.

Nak dapatkan vitamin anak anda???
Sms/watsap: 0198968008
Rakan kesihatan anda
Konsultasi PERCUMA

http://dettismuslin.blogspot.my

0 comments:

Post a Comment