Cara-cara menggunakan set nutriwhite

on Wednesday 27 April 2016

Salam semua pembaca..minggu yang lepas, saya dah kongsikan kelebihan pencuci muka nutriwhite yang memang best.

Kali ni nak kongsikan dgn anda set kecantikan nutriwhite yang saya gunakan setakat ni...baru 4 item tau, ada 3 lagi kena tambah. Walaupun masih tak cukup 6 item, saya amat berpuas hati dgn set ini.

K..bgni caranya...

Guna MAKEUP REMOVER dulu (saya da bagitau mcmana nak gunakan dlm entry saya semalam)kmudian gunakan CLEANSER (guna sikit ja tau),  SOFTENER (gunala kapas muka) dan sapukan dengan WHITENING ESSENCE. Tempek lg dgn compact powder..tadaa...boleh p kerja da..tapi lebih baik jika gunakan ULTIMATE PROTECTION (waktu siang) kerana nak elak dari UV

Konsultasi PERCUMA
Sms/watsap 0198968008 (Dettis)
Rakan kesihatan dan kecantikan anda

http://dettismuslin.blogspot.my

0 comments:

Post a Comment